segunda-feira, 11 de outubro de 2010

Tudo


Deixo tudo que passa e passo tudo pra trás
esse tudo que é ignorante diante tão belo futuro pra nós
você que é o mais importante se está distante tudo é tão atroz.

Então, o que eu faço é parar de correr atrás do vento e deixar que você me guie sereno,
em meio a essa guerra que se faz bem aqui, dentro de mim.

-enquanto reclamo do mundo de todas as coisas que me envolve assim
eu nao demonstro gratidão pelo que já fez por mim.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
I'll just leave it, and get over that.
this thing is so ignorant at the great future for us,
you are the most important, if you are distant it is so cruel.

And then, what I just do is to stop chasing winds, and give up myself to your sweet lovely hands,walk me through this way, this war is just done right here, inside of me.

- while I complain about the universe of things surrounding me I cant show my gratitude for what you have done for me.

3 comentários:

  1. que lindo Déborah, e realmente as vezes estamos ocupados demais para reclamara de TUDO no mundo, que não vemos o que ele faz pra gente.

    ResponderExcluir
  2. I'll just leave it, and get over that.
    this thing is so ignorant at the great future for us,
    you are the most important, if you are distant it is so cruel.

    And then, what I just do is to stop chasing winds, and give up myself to your sweet lovely hands,walk me through this way, this war is just done right here, inside of me.

    - while I complain about the universe of things surrounding me I cant show my gratitude for what you have done for me.

    ResponderExcluir

Deixe seu blah blah blah aqui: