sexta-feira, 22 de outubro de 2010

faça algo


as vezes eu queria é que você chegasse do nada e me arrematasse
queria você todo frio ou todo quente, mas morno assim, não.
queria concluir uns planos que sempre tive..
mas sendo que no final todos eles dependiam da sua atitute.
eu só quero. quero. quero como uma criança mimada.
e no final de tudo eu digo que não e repugno tudo isso,
eu tenho medo dos olhares, admito, mas menos do seu olhar.
talvez eu devesse ter, dizem, mas não tenho,
mesmo assim digo que foi um engodo, digo não e puxo as mãos.

mas a verdade é que eu nunca deixei de querer,
eu queria era voltar, pra quando tudo era mais simples
e sonhar era mais claro do que o que sonhamos ultimamente.

-só não espere que eu diga isso.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨Sometimes i wanted you to come out of the blue and take me
wanted you all cold or all hot, but this warmy way, no!
Wanted to conclude some plans I always had.
But, at the end, all of them needed your attitude.
I just want, want, want, just like a weeping baby.
And at the end of all I say I don’t disagree with all that
I am afraid of the stares , admit, but less from your eyes.
Maybe I should have, people say, but I don’t
even thou I say it was an engodo, I say no and take my hands back

The truth is, I never stopped to want,
All I want was to get back, back to when everything was so simple
And dream was clearer than the ones we are having lately.

- don’t expect me to say that.

7 comentários:

  1. É, a gente nunca deixa de querer.. E mesmo assim nunca falamos...

    ResponderExcluir
  2. Sometimes i wanted you to come out of the blue and take me
    wanted you all cold or all hot, but this warmy way, no!
    Wanted to conclude some plans I always had.
    But, at the end, all of them needed your attitude.
    I just want, want, want, just like a weeping baby.
    And at the end of all I say I don’t disagree with all that
    I am afraid of the stares , admit, but less from your eyes.
    Maybe I should have, people say, but I don’t
    even thou I say it was an engodo, I say no and take my hands back

    The truth is, I never stopped to want,
    All I want was to get back, back to when everything was so simple
    And dream was clearer than the ones we are having lately.

    - don’t expect me to say that.

    ResponderExcluir

Deixe seu blah blah blah aqui: