quinta-feira, 2 de setembro de 2010

dreams


Sempre tive sonhos que se repetem.
Muitos deles envolvem nuvens e pessoas usando nuvens como meio de transporte.
Acordo sempre com vontade de pisar na primeira nuvem que aparecer na minha frente.
Elas nunca aparecem. E quando aparecem, estão lá no alto, te fazendo chover em mim.
E eu não tenho guarda-chuva. Deixo os pingos percorrerem seu caminho aleatório pela minha pele ou serem absorvidos por fibras, tecidos e cabelos.
Mas, na verdade, tudo que eu queria era, pelo menos um dia, que uma nuvem descesse para me dar carona, sair para passear comigo, me levando pra bem entendesse e, que quando cansada do fardo, me jogasse lá de cima, para chover em cima de ti.

{Beshop}

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
I always had dreams that repeat itself.
Many of them are about clouds and people using clouds as mean of transportation.
I always wake up wanting to step on the first cloud that show up. they never show up. When they do, they are way up high making rain drops of you. I dont have an umbrella. I allow the drops run their own way on my skin or they are just embraced by fibers, tissue and hair.
but, the truth is, at least one day, one cloud could come down to give me a ride go for a walk with me taking me wherever it wants and when it gets tired of me, just throw me out of there, making me rain on you.

2 comentários:

  1. Lindo!

    Pensar em andar nas nuvens me dá uma certa Paz!

    =)

    ResponderExcluir
  2. I always had dreams that repeat itself.
    Many of them are about clouds and people using clouds as mean of transportation.
    I always wake up wanting to step on the first cloud that show up. they never show up. When they do, they are way up high making rain drops of you. I dont have an umbrella. I allow the drops run their own way on my skin or they are just embraced by fibers, tissue and hair.
    but, the truth is, at least one day, one cloud could come down to give me a ride go for a walk with me taking me wherever it wants and when it gets tired of me, just throw me out of there, making me rain on you.

    ResponderExcluir

Deixe seu blah blah blah aqui: