quinta-feira, 2 de setembro de 2010

crash!


Eu quebro tudo. Não sei que tamanho eu tenho e tenho todo um tamanho só para mim. Pensam que não percebo, mas eu noto tudo, de longe percebo os objetos se realocando e chochichando ante o risco de minha proximidade. Vejo minhas coisinhas de porcelana e gesso pedindo respaldo às de madeira e se posicionando por trás delas.

Mas, em você, talvez eu nunca vá saber o que quebrei.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

I break everything. I dont know my size, I have my own size. People think I don't see, but I check everything, from far away I can sense the objects repositioning and wispering between them my presence and the risk of proximity. I see my China and plaster stuffs getting behind the woods to get some help from them.

But in you, maybe I will never know what have I broken.

3 comentários:

  1. I break everything. I dont know my size, I have my own size. People think I don't see, but I check everything, from far away I can sense the objects repositioning and wispering between them my presence and the risk of proximity. I see my China and plaster stuffs getting behind the woods to get some help from them.

    But in you, maybe I will never know what have I Broken.

    ResponderExcluir
  2. amei: "Mas, em você, talvez eu nunca vá saber o que quebrei"

    ResponderExcluir

Deixe seu blah blah blah aqui: